Anonim2015 Kızlar bılıyorum hurafe bir düşünce ama seç kesilir mi sizce hamileyken saçlarım çok uzun ve 8 haftalık hamıleyım suan herseyde tiksindiğim bir dönemdeyım saçlarımı kısaltıp rahatlamak istiyorum
Sevoss23 Anonim2015 Kesilmez diye biliyorum banada teyzemler demişti ama sebebini bilmiyorum hatta doğumdan sonra 40 çıkana kadarda kesilmez demişti
Ekose9 Anonim2015 ya tamamen hurafe olduğunu düşündüğüm fakat psikolojik olarak etkilenip benim de kestiremediğim doğrudur😀 işte hamileyken kestirirsen bebeğin ömründen gidermiş diyorlar
Birsen2906 Anonim2015 çocuğun ömrü kısalır deniyo ama geçen hafta 9 haftalık Ken kesti.m Rabbımin verdiği ömrü saç bellirlicek değil ya..
Mrvkb Ben kestim kimseyi dinlemedin uzun saç sevmiyorum baş ağrısı çok yapıyor. Hatta kendim kestim 20. Haftalarımda şu anda 36. Haftadayım
cemreninannesi67 Anonim2015 kesinlikle inanma böyle hurafelere kestirdim 6 aylıkken şimdi 9 aylık hamileyim ikinci kez kestirecem
Nilasyamom Anonim2015 ben de kesilmez diye biliyorum. Kestirmem de. Tabi ki bebeğin ömrünü belirleyecek şey saç değil Allah’tır. Yani ne bileyim doğum sonrası kestirsek biley kaybetmeyiz diye düşünüyorum
Zeyyyn Anonim2015 5 haftalıkken kestirdim 9 aya kadar napıcaz 😂 yakınımız hoca sordum kesilebilceğini söyledi hurafe bazı şeyler
Aysecisyus İkinci ayımdayken kestirdim son aylara doğru yine kestirmeyi düşünüyorum. Kendimizi nasıl daha iyi ve güzel hissediyorsak o şekilde hareket etmeliyiz bence. Hurafelere bakarsak yok ayıya bakma yok maymuna bakma😂. Hayatımızı sürdüremeyiz ☺️
buiyimi Anonim2015 ben böyle birşey olduğunu bilmiyordum kestirdim inanmıyorum açıkçası bilsem yine kestirirdim
merveglc Anonim2015 hamile olduğumu öğrendiğimde saçlarım baya uzundu sonra bulantı vs başlayınca banyo yapmak saça bakmak kabus oldu kimseye demeden gizlice gittim ve kestirdim Allahın verdiği canı saçmı belirleyecek 🤷🏼♀️ Tamamen uydurma hurafe bence kendini iyi hissedeceksen bekleme
Milenka Anonim2015 evet kesiliyor kestirdim Cübbeli ahmetinde konuyla ilgisi videosu var kesebilir siniz diyor Google’dan ulaşabilirsiniz
_glc1991 Anonim2015 neden kesilmesin ben arada hep kestim 2hafta önce yine kestim 38 haftalığım öyle hurafe şeylere inanmıyorum ben sürekli onu düşünüceksen kesme bence sonra Allah korusun bişey olur ondan oldu diye kendini harap edersin
havva365 Anonim2015 Anonim2015 asla sacını kısa kestirmeye bir insan olarak ben dediğiniz haftalarda sacımı kestirdim ve inanılmaz rahatladım bana sorarsanız tavsiye ederim bakımında cok kolay oluyor kurutması da :)