Herkese merhaba, Yarın sabah sezaryen doğumum gerçekleşecek. Yüksek tansiyonum var o yüzden doktorum daha fazla riske atmak istemiyor. Bebeğim 7-10 gün geriden geliyor, geçen hafta 2600 gr ölçüldü. Kilosu haftasına göre baya düşük, ciğerleri gelişti mi gelişmedi mi çok Korkuyorum küvöze girecek diye, veya doğum esnasında tansiyonum yükselir diye güzel Anneler Lütfen bize dua edin 🤲