Ben doğum yaptıktan sonra birkaç kere kullandım bu kremi çok iyi bir krem çok şükğr yara sorunum olmadı ama bebekler işk aylarımda sürekli memede kalmak istedikleri için acımaya başlamıştı meme uçları o kremi sürüyordum acıya bile iyi gelmişti tanıdıklarım var başka kullanan yarılacak seviyede yaraları olmuştu 2-3 gün kullanmıştı hiçbir şeyi kalmamıştı