emineyartassmemis Prenses21 Safa hastanesini daha önce duymuştum yarın arayıp fiyat bilgisi alacağım eğer telefondan verirlerse benim normal değil 4.sezaryen olacak inşallah. Bu arada siz memnun musunuz hastaneden ve doktordan ?
Prenses21 emineyartassmemis memnunum bahar huseyinovaya gidiyorum gayette konuskan dili tatli bi bayan hastasida cok yani sezeryanada 3200 dediler sigortali
emineyartassmemis Zhrblt Siz hangi hastaneye gidiyosunuz ? Birde sezaryen sayısına göre fiyat değişiyor ya acaba tek fiyat mı ?
Zhrblt emineyartassmemis onu bilmiyorum malesef canım sezeryan sayısına göre ilk defa duydum 😇 ben bahçelide yenibosnaa safa hastanesine gidiyorum çok memnunum 😇
miniginannesi9 Zhrblt Safa hanstanesinde kime gidiyorsunuz, kuzenim de orda uğur hanıma gidiyor sanırım.
Zhrblt miniginannesi9 sen bahar hocaya gidiyorum canım orda çok memnunum yani 😇 orda bi bebek hemşiresiyle konuştum da iyi bi seçim yapmışsın elide çok hafifdir deyince sezeryan olacak olunca rahatladım baya iyi konuştu hakkında 😇