Masallinaveseda 39 haftalık hamileyim şehir hastanesine gidiyorum dogumuda orda yapıcam allah izin verirse mayıs ayı içersinde dogum yapan anneler varmı hastane dogum hakkında doktor ebe hemşire odalar ilgi alaka hakkında bilgilendire bilirmi ☺
Asi_0658 Masallinaveseda öncelikle hayırlı doğumlar dilerim 22 martta doğum yaptım hastane hakkında tek bir kötü yorumum yok gönül rahatlığı ile doktorlara kendinizi bebeğinizi emanet edebilirsiniz odalar covid dolayısı ile tek kişilik ama yoğunluk olursa iki kişilik odalarda kalıyorsunuz özel odadan farkı yok tuvalet ve banyo odanın içinde acil durumlar için acil durum butonlarına basıp ebe hemşire ve doktor cagirabiliyorsunuz