Elifff_gk_61 merhaba evet yapılıyor ben covid olmustum 12.haftada gidecektim taramaya gidemedim 14+2de gittim doktor gec oldu dedi dörtlü tarama yapalım dedi. Cinsiyet konusunda da büyük ihtimalle erkek dedi. Her doktor farklı anlaşlı olanlara denk gelelim inşallah. Bazıları söylemiyor.