Hilalkdemir Merhabalar. Bugün veetin tüy dökücü kremini kullandım bikini bölgesine ama tahriş yaptı. Sizce bebeğe zararı olurmu? 1 kere kullanmada zararı dokunabilirmi
Ebreva Hilalkdemir 1 kereden bisey olurmu bilmiyorum ama bana önermedi doktor çok zorlansamda kullanmadım hiç ben çok bisey olacağını sanmam onun gibi çok kimyasala maruz kalıyoruz
BTSG04 Hilalkdemir benim doktorum istersen kullanabilirsin bebeğe zararı yok ama enfeksiyon riskinden ve içindeki kimyasaldan dolayı genel olarak tavsiye etmem dedi