Ozbekfamily (Dondurma) Kızlar bazı kısılerden zararlı olduğunu duyuyorum bilgisi olan var mı🥺 ben yedım yani
HavvaMerve Ozbekfamily Ne gibi bir zarar 🤦🏻♀️ İkinci hamileliğim ve sürekli yiyorum hiç bir zararını da görmedim 😂
Mervegnes Ozbekfamily şuan yiyorum çok ta seviyorum fazlasına kaçmamak şartıyla zararlı değildir diye düşünüyorum 😌
Mavi34 Ozbekfamily Öyle yasaklı olarak geçmiyor hic bir yerde çok.cok abartma ki üşütme boğaz ağrısı.olmasin başka olumsuz etkisi.olacagini sanmam
Melikefurkanikra Ozbekfamily benimde ikinci hamileliğin ilkde de çok yedim bundada yiyorum. Üstüne ılık su iç yedikden sonra.
Busra_kr Ozbekfamily Dondurmayı bende yedim yiyorumda arada.Üzerine ılık su içerseniz bi sakınca olacağını düşünmüyorum😊
Kimkibu Ozbekfamily yasakmı😱 ben hergün yiyorum hem tatlı ihtiyacımı kesiyor hemde midem yandıgı için harika geliyor🙈
Omerhatice Ozbekfamily kiz nolcak bisey olmaz Allahn izniyle Benim 2. Gebeligim bu ikisindedd yedim bazen günde 1 2 kez falan yiyorum
eskisehir8 Ozbekfamily Hergün yiyorum valla ablamda sürekli yerdi bir zararını görmedik sapasağlam bebişler 😊
busrabyrm97 Yaz geldi zaten dondurma yemek kaçınılmaz ama tabi ki sonuç olarak paketli hazır ürün her gün yemezseniz bir şey olmaz evde de yapabilirsiniz internette çok güzel dondurma tarifleri var