Zezeeeyyldrm Euk1709 Bende kullanıyorum Siteden çoğunlukta bence kullananlar malesefki genelimizde artık bu pıhtılaşma sorunu görülmekte.
Euk1709 Merveee34 çok kötü etkiliyor beni ya sürekli gerginlik var normalde kan aldıramam korkudan ama bu iğneler cok yıprattı
Merveee34 Euk1709 çok haklısın 😞 ben diğer bebeğimde de doğuma kadar yaptım .birde doğumdan sonrada geni sıkıntılı olanların kullanması gerekiyor ve bu süreç yıpratıcı oluyor . Her yer mosmor yer kalmıyor iğneyi yapmaya . Ama bebeklerimiz için dayanacağız
Euk1709 Merveee34 2 kayıptan sonra mucizemiz bizim allah bize bağışlasın diğer türlü cefasına razıyım ama morarmak o görüntü psikolojimi alt üst etti
Merveee34 Euk1709 dayan canım . Bu günlerde Allah’ın izniyle gececk 🤲🏻Sağlıcakla evladına kavuştuğun zaman o morlukların yerini mutluluk sevinç alacak ❤️
Euk1709 Aysun1983 yavaş yapıyorum ovmuyorum buz presi yapıyorum ama nafile tenimde hassastır beşkide ondan
Aysun1983 Euk1709 hassasiyet varsa morarma olur bende yok ama zaman zaman bende de oldu şimdi son aylar kolumdan vuruyorum bir ara göbeğimde iğne yaptığım yerlerde şişlikler bile oldu aynı yere farkında olmadan yaptığım için ama o da geçti oda kamadı