Adige60 merhaba, evet engelliyor. Ben bi tarafını bacaklarımin arasına alıyordum kolumu da geçirip sarılır gibi yatıyordum. Sırtima da destek oluyordu diğer kısmı. Zaten arasına giriyorsunuz ya ister istemez dönemiyorsunuz. Sıkıştırmıyor sizi çok rahat ama dönmek için uyanmaniz lazım dediğim gibi bacak arası şeklinde yatarsanız.