ogretmen_anneee merhaba 🌸başından beri öyleyim ,hareketlerini hissedince geçer diyenler oldu ,geçmedi 😍bu seferde iyi mi acaba gelişimi nasıl bunları merak ediyorum,size tavsiyem duanızı edin anın tadını çıkarın ..Annelik böyle bir şey işte öğrendiğimiz andan itibaren başlayan kaygımız ömür boyu sürecek ,sağlıcakla kavuşalım i yavrularımıza 🙏🏻🌸