Pandam75 Kızlar benim gibi suyu fazla içip hareketli olup yediğine dikkat edip yine de gecede 500-600 gram alan varmı? Şker de çıkmıyor tansiyonda. İyi bişey şükür ama sebepsiz kilo çok saçma deliriyorum😒
Eceee7 Pandam75 gece de 1 kilo artışı gördüm ben aşırı odem tansiyon yükselmesi sekerde cikti 37.haftaya girdim doğru düzgün hic bir kıyafetim ayakkabım terliğim olmuyor eşimin terliklerini giyiyrm artik sinirlerim bozuluyor tartıya çıkmak istemiyorum 😔😔😔😔
cemreninannesi67 Pandam75 olmaz mı cnm örnek ben artık deliricem resmen 3 litreyi geçiyo su miktarı hareketli biriyim ama anlamış değilim nasıl şişiyorum ya ne tansiyon ne şeker hiç bişeyimde yok şükür
Eceee7 Pandam75 68 le kaldım şuan 85 lere geldim doğuma 20 ile giderim büyük ihtimal 30 dan sonra çok aldım basta iyiydim
Eceee7 Pandam75 kac haftaliksiniz ya naparsak yapalım olmuyor ben 23.haftadan beri gebelik sekeri diyeti yapiyrm.ona rağmen 9 10 kilo aldım diyetisyen bile her caninin istediğini yesen ne yapardik diyor AMA odem doğumdan sonra çok kolay gider diyr