Normalde horlayan birisi değildim hatta yattığım ortamda birisi horluyorsa hayatta uyuyamazdım 🤦🏻♀️ 31+2 haftalık hamileyim ve yaklaşık 20.haftamdan beri horlamaya inlemeye başladım.. işin aksi tarafı bu sesleri uykumun arasında fark ediyorum. Hatta rüya görüyorsam orda bu sesleri bi şekilde yerleştiriyor bilinç altım 😂 bu hamilelikten sonrada devam ediyor mu acaba ? Eşim yanımda yokken geçiyorum hamileliğimi yoksa çok laf eder dalga geçerdi 🤦🏻♀️ Ben onunla çok dalga geçiyordum bu konu da 😂