metehaninannesiii Ferda_sen dik oturmaya çalışın ve otururken belinizin arkasına yastık koyun iyi helir
Suhedaaaa1234 Ferda_sen bende 14 haftalık hamileyim 1 haftadır ara ara gelem sırt agrılarım vAr acaba hamilelikten degil mi ki diye düşündüm ama 2 gün yoksa sonra tekrar geliyor çok kötü bü şey gerçekten sürekli kremleyip sıcak havlu koyuyorum bende canım sonra da sıtumın altına yastık koyup yatıyorum. Sende krem ve ılık havluyu bi dene derim 😊
Minigimm0611 Ferda_sen Benımde ılk aydan beri vardı ben hamile yastıgı aldım rahatladım eskiye göre cok sükür sımdı uykularım daha iyi tavsiye ederim ben cok memnun kaldım
Tekmile11 Bende 18 haftalığım şükür öyle aşırı bulantım kusmam olmadı ama çok ayakta kalınca belim sırtım felaket ağrıyor sanki bin kilo yük taşımış gibi , demek ki herkeste farklı belirtiler oluyor genelde dinlenmeye çalışmamız lazım bence:)
Ferda_sen Tekmile11 dinlenemiyoruz ki bir de varis var bende dinlenmem gerek ama malesef 😕 sırt ağrıları için her hangi krem falan kullanıyor musun
Tekmile11 Ferda_sen hayır canım her gün ağrımıyor mesela geçen misafirim geldi ayakta kaldım yemek yaparken hizmet ederken o gün baya kötüydüm bir iki gün ağrıyo geçiyor yatarken sırtına yastık koy ayaklarının altına da koy rahatlatıyor beni onlar
Tekmile11 Ferda_sen evet başlamadan önce kullanmaya başlamak lazım canım Ben öyle yaptım frei oil bitmek üzere hatta ikincisini alcam bir buçuk aydın kullanıyorum sen kullanyrmusun
Ferda_sen Tekmile11 canım benim ikinci gebelik olduğu için ilkinden kalan çatlakların var biraz malesef şimdide Hindistan cevizi yağı kıllanıyorum her duştan sonra sürüyorum ama o kremi de kullanmayı düşünüyorum çok duydum ismini sen etkisini gördün mü
MMECCELIK Hamile yastigi alin kizlar kesinlikle cok rahat edersiniz ne bel agrisi ne bacak agrisi var. U seklinde olandan aldim iyiki almisim bi tarafini bacaklarin arasina alip sariliyosun diger tarafida belini destekliyosun ohh misss😂