Yasminys bende tiroit hastasıyım ve zehirli guatr benimkisi.Öyle bir durum olduğunu zannetmiyorum. Hiç kan testi yaptırmadınız mı siz? Normalde TSH T3 T4 e bakılıyor ve anormal bir durumda doktor sizi yönlendiriyor. Ayrıca bir kaç ayda büyüyüp rahatsız edebilecek bir boyuta gelebilir mi,, bilgim olmamakla birlikte hiç sanmıyorum. Ben bilmeden doğum sonrası 4 5 ay tedavisiz bununla yaşadım. Endişelenmeyin.