Emelingoo ertugrulunannesi kanı aldıktan birer saat sonra iki kere kan aldılar benden. Saat 10 da gitmiştim ikiye kadar sürdü. Öğle arası falan derken. Helak oldum. 3 gibi de sonuç göstermek zorunda olduğum için beklemek zorunda kaldım. Aşşşşırı yorucu bir gündü. Sabaha al randevuyu
alazzeyneperva ertugrulunannesi bi bilgim yok ben normal hayatıma devam ettim kahvalti yaptım filan ölçüm yaptığımda 2 saat önce kahvaltu yaptim dedim (şeker öĺçücegimi bilmeden gittim) doktor da uyarmadi zaten söyledim kahvalti yaptığımı bisey olmaz dedi yapti anlamadim doğru oldumu olmadi mı 🤔
Taze_gebe ertugrulunannesi '‘en az’ ’on saatlik açlık gerekir Sabah ilk randevular olmalı ki kan verip bi an önce bişeyler yiyebilin 👍🏻
Mavi34 ertugrulunannesi o çok fazlaymış sen bence ertesi gün sabah kanunu vermeye git ben öyle yapıyorum randevum geç olunca
Cennet-polat ertugrulunannesi Kahvela benimde yarın 9gibi alincak unutmuşum saat kaçta denildiğini sabaha kadr hiç bişey yenilip içilmesi yeterli olurmu
Suleasyaa 12 saat aç kal baktir sonra yemek ye 2 saat geçince tokluğuna baktir dediler. Sağlık ocağında baktırdım. Aksam 9 da en son yemek yedim sabah 9 da verdim kan
alazzeyneperva ertugrulunannesi 😐 deisik ya insallah gerçekten sorun yoktur da doktor da umursamıyo pek doktor deiştiricem
Taze_gebe alazzeyneperva öyle olmaz ki neden demediler acaba ilginç 😕 sabah aç karnına içtiğim ilacı bile gece iç yat demişti doktor 🤷♀️