Elfida92 Selam kızlar , 6+3 haftalık gebeyim. Hayatımda bu kadar çok dondurma yediğimi hatırlamıyorum yazları bile bu kadar çok tüketimiyordum. Son zamanlarda canım çok dondurma istiyor sizce bebeğimin cinsiyeti ne olur 😍 tahminleri alalım
Sermec27 Elfida92 dondurmayla cinsiyet belli olmaz ki canım daha dogrusu aşerdiğimizle cinsiyetin arasında bir bağlantı yok ilk oğlumda tatlı cok aşerdim mesela ikinci oğlumda mor lahana turşusu aşermiştim 🥰
AhahHbzhz Elfida92 canım asermeyle cinsiyet anlaşılmıyo kızımda hep tatlı yedim herkes erkek diyodu kızım oldu şimdi hepsini karışık ne var ne yok yiyorum cinsiyet erkek
Ozge98 Elfida92 aşermeyle cinsiyet belli olmaz ama bende ilk dondurma aşermiştim hemde kışın ortasıydı kızım olacak 😍
Gozde94 Havaların sıcak olması etkilemiştir ben erik istemiştim birde saralleden tiksinmiştim ama oğlum olacak dondurma canım çekmişti benimde oda soğuk birşeyler yeme isteği oluyordu
Ozge98 zehranurr bi de karpuza düştüm ki gece gündüz yemek yerine yiyorum ayrıca ekşi ve acı olan her şeyden tiksindim güya erkek derler bu aşermeyle 😂
Birtane2307 Elfida92 bende ilk dondurma aşermiştim oğlum olacak inşallah ama cinsiyet ile ne canının çektiğinin alakası yok yeri geliyor çok eşki canım çekiyordu
Susamtanem1 Elfida92 vallaha hiç alakası yok hamile olduğumu öğrendiğimden beri dondurma yiyorum dondurmanın merkezi Maraştan merhabalar oğlum olacak bulantılardan içim yandı içim 😂😂😂
Ozge98 Susamtanem1 hahah bende öyleyim ama tek fark maraşta yaşamama rağmen ilk aşerdiğim dondurma çubuk dondurmalardan biriydi bir de kışın ortasıydı tüm maraşı gezmiştik her yerde maraş dondurması vardı sadece zorla bulduk 😂 tanıdıklar hep anlatır güler maraşta dondurma bulamamışlar diye 🙈
Elfida92 Cevap verecek bişey bulamadım gerisini siz düşünün. Sohbet amaçlı açtım bu postu ama burda o kadar çok bilim kadını varmış ki cahilliğimle eziliyorum şuanda🙄😅
Susamtanem1 Ozge98 ya biraz sizinki şansız olmuş bende sürekli çubuk dondurma yedim özellikle buzlu olanlardan tercih edip a101 bim ve ocak şubat ayında bakkallarda bulmuştum 😂