Merhaba kızlar iyi akşamlar hepinize. Birsey sormak için indirdim uygulamayı. En son mart’ın 31 inde adet oldum nisanın 30′u veya 1inde adet olmam lazımdı. Bu günün tarihine kadar olmadım gebelik testi yaptım 1 gün önce test yaptım bisey çıkmadı bi müddet sonra baktığım da hafif gölge gibi vardı beklediği içindir diye düşündüm attım. Bugün adet oldum normalde çok ağrılı ve yoğun olurum pembe pembe ve az az kanamam var yani kanama bile değil. Acaba hamile miyim diye düşündüm öyleyse neden 1 gün önce yaptığım test negatif. Yardımcı olun bi fikri olan varsa yazabilir mi byle bisey yaşayan oldumu sonra hamile olduğunu öğrenen