Mervg Hanımlar merhaba 30 haftalik hamileyim mecburen uçak seyahati yapmam gerekiyor doktor sorun yok dedi ama tedirginim. 30.haftasından sonra uçak ile seyahat eden var mı? Bir problem yasadiniz mi bebek hareketlerinde azlik vs gibi
Aslanannesiayse Mervg ben 30+1 de memlekete geldim şuan 36+4 teyim anadolujet bagaj sırasında doktor raporu sordu bende doğuma gidiyorum deyince geçirdiler 28.haftadan sonra raporsuz uçmak yasakmış normalde ve doktorlar da karayolunu öneriyor ama ben cesaret edemedim uzun yola
KevseR- Mervg 36. Haftamda uçuş yaptım canım hiç bi sorun olmuyor. Ama çoğu firma doktor raporu istiyor sakınca olmadığına dair isterseniz sizde raporunuzu alın sorun yaşamayın. 36. Haftadan sonra raporda kabul etmiyorlar çünkü
hsny-58 Haftamda Özbekistan’dan geldim toplamda 6 buçuk saat uçtum hiçbir sıkıntı olmadı. 29. Haftamda da gitmiştim yine bi sorun olmadı. Rahat olun heyecan panik yapmayın artık uçaklar inişlerde de çok sarsmıyor kabin basıncı da yokmuş. Zaten gebe olduğunuzu söylerseniz tuvalete yakın koltuk da veriyorlar sorun olmuyor