Yeni1anne Kızlar iyi akşamlar herkese. Bı kaç gündür bebeğin hakaretlerini vajinamda hissediyorum sizce normal mi bu arada 25+3 günlük hamileyim
Htcyildiz Yeni1anne 38+5 oldum evet bende öyle hissediyordum hala hissediyorum o aslında oranın genişlemesi vücudumuzun değişmesinden kaynaklı çocuk büyüdükçe bide oraya baskı yapıyor bunun yüzünden acile gitmiştim korktum 🤓☺️
Xna Yeni1anne endişelenmeyin normal ben 24. Haftada öyle hissetmiştim ve hatta erken doğum olabilir birkaç hafta sonra falan diye birkaç tanıdık beni çok endişlendirmişti. 30′da yukarı çıktı. Gayet normal yani
Pandam75 Yeni1anne 27+5′im ve bazen dediğiniz gibi vajinaya öyle bir zorluyor ki aha doğdum sanıyom😂😂😂 Hatta bu durum ilk istanbul trafiğinde olmuştu. Çişte sıkıştırdı haliyle. Altıma yapmadığıma hala şükrediyorum😂😂😂
YelizAtilla Yeni1anne herkesin dediği gibi nırmal ben korkuyordum öyle olduğunda sende korkuyorsan ayaklarını yukarı kaldır yastık ile falan o zaman yukarı çıkıyor birde çok yürüme yorulma olmayacak benim o zamanlarda oralarda oynuyordu ☺️
Yeni1anne @Thutik @metehaninannesiii @esmerrmm @Htcyildiz @Xna @Pandam75 @YelizAtilla Peki kızlar hepinize çok teşekkür ederim ☺️🌸😍