Ytt Arkadaşlar Protestan hap ve ıne kullanmama rağmen kahverengi akıntım kesılmedı bilgisi olan varmı
-PembePapatyam- Ytt benmde iki hafta sürdü hatta pıhtılıydı ilaca devam ettim kesildi bi aydır yoktu iki gündür yine başladı az az ilaca başladım yeniden
3458 Ytt benımde 6+5 te basladı 8+5 oldum hala devam edıyor haftada bır kere ıgne vuruluyorum ılacını kullanıyorum ama hala gecmedı cuma günü kontrole gıdıcem bakalım ne dıyecek . Genelde kalkmamak lazımmış ama tek olunca mecbur yemek ıcın feln kalkmak zorunda kalıyorsun
Yavuzun1annesi2 Ytt benimde dün geldi kahverengi az bişe bugün doktora gitmek için hazırlanırken baktım dünkünden fazla kanamam gelmiş siyah renkte doktor dikkat etmek lazım dedi dinlen bol bol dedi progestran depot verdi fitil verdi ama bu ayıptır söylmesi arkadan olcak dedi diger rahmin agzını doldurana kadar çocuk dikkat edcez bakalım bi cocugum var nasıl olcaksa🙄🙄😕😕😕
Ytt Ilkayy benim hep kahve rengı akıntıydı ama daha kalın kıvamlı çok küçük parça geldı korktum senınde oylemıydi
Ilkayy Ytt benim kıpkırmızı kan geldi adet kanamasından beter di çocuk düştü sandım o kan 3 gün sonra kahve rengi kana döndü parçalı azala azala bitti çok şükür
Yonca0218 Benim de kahve akıntım az az bir ay sürdü sonra plesanta Rahime yapışık nerdeyse dendi bebek büyüdükçe yeri değişebilir dendi , değiştide korkmayın ama kontrollerinizide aksatmayın
Ytt -PembePapatyam- senin ilaçların ne bugün gıtım doktor yüksek derece duşuk tehlıken var dedı ine ve fıtık yazdı bana
Ytt 3458 acile gıtmıştım 6+2 doktor Altan muayene etı kan tahlılerıme baktı hıcbır sorun çıkmadı yani öyle söylendi anlamadım artık
3458 Ytt Rabbım ınsallah hayırlısı ıle kucağımıza almayı nasıp etsın. Insanın psıkolojısını bozan bır durum ama elden bır sey gelmıyor beklemekten başka .
Ytt Yavuzun1annesi2 bugün gıtım yüksek derece düşük tehliken var dedı doktor prolıton ine yazdı Protestan fıtıl verdı bana dua edın kızlar ılk gebelıgım korkuyorum
Yavuzun1annesi2 Ytt rabbim hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin cnm benimde ilk gebeligim riskli geçti 9 ay boyunca hiç kalkmadım sadece kontrolden kontrole çok şükür dünyada ömrü varmış bu gebeligimde riskli ama dinlenemiyorum çünkü bi oğlum var onun peşinden koşyorum iki oldu kanamam oluyor doktor dinlen dedi ama çocukla nasıl olcaksa🙄🙄