dilaraonat Fundyyyy şahsi fikrim olarak bebeklere bu kadar ağır iki ismi aynı anda koymak çok ağır geliyor bana tek başına daha iyi isimler ama anne baba ne isterse o 😊 adıyla güzel yaşasın
Cicilibicili Fundyyyy Ezel ağır geldi bana ☺️ Kaan ismi çok hoş. Ama iki isim düşünüyosanız da Doğu Kaan daha uyumlu gibi ☺️☺️