38+5 oldum ya çok tedirginim ilk böyle değildim 😏şuan korkum başlaldı ebelerden doktorlardan dolayı nasıl davranırlar diye bazen acile gittim olmuştu çok itici ebler hemşireler vardı sinirim bozuluyordu kimiside çok iyiydi
Benimle birlikte hamile arkadaşım vardı 1 gün önce suyu azalmış diye Doğuma aldılar çok rezil olmuş imza atıp özele geçirdeler orda erken müdahale etmişler diyip günü gelmeden zorla sezeryan olup Doğum yaptı 😒ay bu beni çok etkiledi ya
…..