_biranneadayi Canlarım merhaba yarın tam 6 hafta oluyoruz ve ilk defa doktora gidecem. Acaba kese ve bebek görünür mü ultrasonda? Çok mu erken görünmesi için?
nurdane3504 _biranneadayi sanırım 7 haftaya kadar kesenin oluşması lazım canım bebek olmamışsa bile kese oluşmuştur
sumeyraballl _biranneadayi görünür bende 7 haftalık oldm bende yarn görmek için gidicm inşAllah sağlıklı bir şekilde görürz bebeklermzi
Lokumunannesii _biranneadayi görünebilir ama görünmeyede bilir canım ben 6+2 de kalp atışları ve bebegımı gördüm sende görürsün içini ferah tut🌸
nurdane3504 _biranneadayi tabi bazen geç döllenme de olabiliyor benim öyle olmuştu mesela adet tarihine göre hesaplamiyorum 7 8 haftalık olması gerekirken tarihe göre bende ne kese nede bebek vardı 🤷🏻♀️ çok korkmuştum ama sonra doktor öyle söyleyince için rahatlamıştı
busrabyrm97 Görünür bizim 6+3 de kalp atışımız bile duyuldu ama görünmezse hiç üzülmeyin bazen 8.haftaya kadar gorunmeyebiliyo
Nurayed _biranneadayi 5.haftamda kese görünmüştü ama 7.haftada kalp atışını duymuştuk, doktor 8.haftaya kadar normal demişti 🙂
_biranneadayi İnşallahh inşallah ben de görürüm bebeğimi☺️ Hiç doktora gitmedim belirtilerimin hepsi var ve 15 gün oldu adetim gecikeli gene de gidince doktor hamile değilsin diyrcek diye ödüm kopuyor 😅🤭
_biranneadayi sumeyraballl bebişimi gördüm çok şükür 6 haftalık gelişimi de 6 haftalık. kalbi de atıyor herşey yolunda hamdolsun 🥰