Kızlar 19,hafadayız ama hala göstermedi cinsiyetini.. 14 haftalıkken doktorumuz ortada birşey görüyorum ama eyer kordon değilse oğlan olabilir dedi, kesin demiyorum kız da çıkabilir dedi.. 2 tane oğlum var çok şükür, sizde de böyle bir durum oldu mu, her gittiğimde arkası dönük oluyor, çevremdekiler de kız çocukları kolay göstermezmiş diyorlar, çok heyecanlıyım yarın tekrar gidecez gösterir mi diye..