Kizlar doktorum da konuştum 1 ay sonra muayene çağırdı normalde hep doktora tok karnına giderdim ilaçlarımı içerdim bu sefer bana ac karnına gel ilaçlarını içme dedi niye demiş olabilir ki gideceğim gün 25+2 haftalık olmuş olacam acaba şeker testi için mi öyle dedi