Merhabalar
arkadaşlar ben kol altım için lazer yapıyordum. Gebelik olunca bıraktım, geçen elde ısıtmalı olandan yaptım hepsi alınmadı belki ağdadandır.
önerebileceğiniz marka var mi.
Böyle güzel olan hangisi ve hangi renk alınmalı
evde makinesi var sadcee ağdasını alacağım