Zaea 39+5 günlük hamileyim belimin yanları çok ağrıyor ve kasiklarima vuruyor vede beyaz sümüksü birşey geliyor kan lekesiyle birlikte bu durumu yaşayan varmı ne yapmalıyım
Mrcmkann Zaea O gelen nişan işte canım ağrılarını takip et sıklaştı ise hastaneye gitmelisin doğumun başlamış bence anlattıklarına göre
Zlhglc Zaea siz bi hastaneye gidin onlar zaten size ne yapmanız gerektiğini söyler duruma göre, sancıya açılmaya bakıp doğum yakın yada daha var diye yönlendireceklerdir. Allah yardımcınız olsun
Dareyn Zaea Ayyyy harikaaaaa 😍😍Nişanın gelmesi demek 2 3 güne doğumun habercisi olduğu bilinir 🥰🥰🥰Çantaları göz önünde tutun çünküm bebiş geliyoooooooor 😂💜