Bsmlh allah bağışlasın ikisinide . Benim de 7 yaşında oğlum 🥰 ama o kadar zordu ki o günler hep aklımda tuttum ikincide gazlı olur diye 🙈 birde karnına kiraz çekirdeği kemerleri var ısıtıp koyuyorsun o da iyi geliyor . Aklıma gelenleri yazayım gazlı bebek zor çünkü bilirim . Antikolik biberonla verin mutlaka mamayı . Bir de kontrollü yüz üstü yatırırsanız gazlı bebek çok rahatlıyor 🥰 bende ki bilgiler bu kadar 🙋🏻♀️