mirac_le Arkadaşlar doktorum innate pronatal diye bir omega takviyesi yazdı. Aylardır kullanıyorum, 7. Ayım bitti ve cok tiksiniyorum. Bu aralar içmiyorum, doğal yollardan almaya çalışıyorum. Sizde durumlar nasıl? Demir ilacı ve bu mahvediyor beni.
Lezginka mirac_le ben de 7.ayımdayım ve tiksinme başladı.. Ancak vitamine ihtiyacımız çok diye kullanmaya ara vermeden devam ediyorum. Doğal yollarla ek olarak almaya çalışıyorum tabi. Ancak multivitaminlerdeki değeri doğal yollardan almak çoook zor
gulsen_57 mirac_le ben de ilk aylar uzun süre renegesis max kullandım sonra doktorum elevite geçti kan hapı ve d3 kullanıyordum 30 haftadan sonra bacak vel ağrılarım başlayınca Calsiyum ve magnezyum desteği de ekledi
Mom726272 plakayerli ben demir ilacı kullanmıyorum aile hekimi yazmıştı ilk muayenemi özelde oldum doktorum bulantın varsa 12 haftalık olunca başla dedi devlette devam ettim muayene için orda da doktorum çok sıkma şart değil dedi decavit yazdı sadece
merwemerwe Kızlar merhaba, ben şu an 11 +4 teyim fakat doktorum bana bırakın olarak yanlızca imom folik asit verdi. Acaba sizin kullandığınız vitaminleri yeni mı kullanmaya başlayacağım
Lezginka merwemerwe 12den sonra multivitamin, demir, d vitamini desteği veriyor. Multivitamin olarak omega 3 destekli olanlar kullanılıyor genel Olarak regenesis max gibi. Doktorunuz yazmıyorsa, başka bi doktora gidip sorun derim. 12.hafta itibariyle ben multivitamine başlamıştım.
plakayerli Mom726272 benim eksik çıkmamasına rağmen muhakkak içmelisin dedi. Doğuma yaklaştıkça daha da boşalıyormuş depolarımız. Doğumdan sonra da 3 ay devam etti. Buradan demirle ilgili okuduklarım da hep bu yönde kullanmayan biri de post açmıştı çok pişman olduğuna dair
Mom726272 plakayerli yaa ben doktoruma bidaha sorsam mı yada kullanmaya başlasam mı acaba ilaç elimde var ve en fazla 1-2 tane içmişimdir endişelendim şimdi