Bugün sabah saat 10 gibi nişanım geldi dün geceden itibaren de ara ara adet sancısı gibi agrım oluyordu sabahta onu görünce doktoruma yazdım sancın artarsa gel dedi egzersiz yap dedi merdiven inip çıktım sonra hastaneye gittik 1 cm açılmam olduğunu söylediler sancım da az çıktı tekrar eve gönderdiler acıkmam olması için ne yapmalıyım lütfen yardım edin öneride bulunun