Merhaba anneler ve anne adayları
Öncelikle yazdıklarım inşallah birilerine umut olur diyerek hamilelikten doğuma kadarki hikayemden kısaca bahsetmek istiyorum ki, benle aynı şeyleri yaşayan kişiler olursa hiç korkmasin
Bebegim 6 haftalıkken kesesinin küçük olduğunu öğrendim. Kese buyumemeye devam ederse bebek buyudugu icin keseye sigamayio düşük olabilecegi soylendi. Şükür hersey yolunda gitti ☺️ düzeldi. 35+6 da ilk nstye baglanmamla bebegime fetal taşikardi tanısı kondu ( kalp atışının hızlı olması) yatisim yapıldı ve 15 gün hastanede yattim. Bu süreçte çok korktum, çok ağladım ani bir yukselmede doğuma alinabilirdim her an ve bebeğimin yoğun bakıma alinma ihtimalini düşündükçe harap oluyordum. Neyse ki 38+4 te uzun gozlemlerden sonra duzene girince kalp atışları ordan da taburcu oldum. ☺️ Taburcu oldugum gun kuyruk sokumumda ağrı başladı ( daha önce olduğum ameliyattan dolayı) oturamaz, uzanamaz, yuruyemez oldum. Doktoruma gittigimde haftamin da artik geldiğini konuşarak mecburi sezeryana karar verdik ve ertesi gun 39+1de 2 Nisan’da doğumum oldu. Sonda takılırken çok korktum, ama korkulacak kadar zor değilmiş hic korkmayin bu konuda 😊 anestezi için vurulan iğne de gerçekten sinek ısırığı gibi 😅 çok kolay. Sonrasi zaten hicbirsey hissetmiyorsunuz. Doktorum birazdan ağlama sesini duyucaksin hazır ol deyince çok heyecanlandim ve oğlum geldi. Öyle güzel bir duygu ki, hep aklımda o anlar. Benim kanaatimce narkozlu sezeryani hic tercih etmeyin, o anı yasamalisinjz, hem narkoz sonrasi da zor diyorlar 😊
Doğumdan sonra siddetli bir karın ağrısı oluyor rahimden dolayı. Yurumeye baslayana kadar gecti 4-5 saat sürdü. İlk 3-4 gün çok zorlandim oturup kalkmakta, birde ağrılarım oldu. Ama sonrasi hepsi geçti. 1 haftaya kendi işlerimi yapar oldum 😁 Abo uyusmazligindan bebeğim sarılık oldu ve geçmek bilmedi. Ama sukur kuvoze alinmadi yavrum en yuksek ,15.8i gördük. Uzayan sarılık tanısı kondu şuan sebebini arastiriyor doktorumuz. Bunu da atlatacagiz insallah. Şuan 44 günlük oldu güzel oglum.
Olur da benim yaşadığım sorunları yasayanlar olur, sakın çok üzülmesin. Ben her biri için cok ağladım, cok yazi okudum. Umarim yazdiklarimin birilerine yardımcı olur.
İnşallah hepiniz yavrularinizi saglikla alirsiniz kucağınıza ☺️
Benden bu kadar ☺️
