Bankacianne48 Hergun sipariş etmekten sıkıldım kendim yapmak istiyorum makinesini alayım diyorum hic yapmadım daha önce bikac video izledim ama makine hakkında bilgisi olan varsa sevinirim.
haticeD08 Bankacianne48 Biz birazdan yapacağız kaç gündür niyet etmiştik bu akşama nasip oldu. Ben hep tost makinesi şle yapıyorum iyi de oluyor. Maline önerileri side verir olan arkadaşlar😊🙏
Pamugunannesi1 Bankacianne48 Arnica tostika kullanıyorum hem tost makinası hem waffle makinası her ikisi içinde çok güzel tavsiye ederim 🤗
bebekmuhendisi Bankacianne48 bende Korkmaz var ben memnunum sadece waffle değil tuzlu haşhaşlı falanda çeşit yapıyorum ekmek yoksa kahvaltıya iyi oluyor tavsiye ederim yanma yapışma yok
Bankacianne48 haticeD08 tost makinem varda hic kullanmadım desem yeridir bn oyle sekil sukul olsun istiyorum 😅😅 nerde yapıyorsunuz bende geleyim miiiii 🤣
haticeD08 Bankacianne48 Gel canım :) tost makinesi ile de yuvarlak oluyor valla şekli de veriyorum kare kare oluyor yapıştırmıyor da😊Acil durumlar için ideal çözüm 😅
Eeliff_ Bankacianne48 karaca cookplus kullanıyorum iki sene önce almıştım taş gibi makine vallahi yakmıyor yapıştırmıyor sürekli de yaparız soslarını da alırsanız tadından yenmez
minikkmelek Bankacianne48 fakirin var bende fakir bouncy cok guzel hıcte yapıstırmıyor. tavsıye ederım
Hatice11 Bankacianne48 Ben korkmaz’ın makinasını kullanıyorum 2 yıl oldu gayet güzel sık sık da yapıyorum bir sorun yaşamadım hiç kullanımı da kolay 👌🏼☺
Bankacianne48 Herkes korkmaz almis bende ona baktım aslında ama çıkmıyor ya yikamasi falan emin olamadım yapışmıyor ise o zaman deterjanli bezle silinebilir o zaman tesekkur ederim kizlar 🥰
Bankacianne48 Oğlumda hic canim bisey istemezdi belki istiyodur diye her gördüğümü yerdim sadece. Ama bunda inanilmaz ta hep tatli seyler