01-adana Elemmm ıkı kızımızda da oraya gıttım şimdi nasıl bilmiyorum şuan guzelyalıya. Gıdıyorum çok memnunum
Asuman1 Evet.ilk doğumum da metroya gidiyordum metro da doğurdum şuan ikinciye hamileyim hala aynı hastanedeyiz sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim.
Elemmm Asuman1 bnde orda düşünüyorum doğumu sezeryan kendi istegimle fiyatları felan biliyrmusnz hangi doktora gidiyrsnz
Asuman1 Doktorum Mehmet Yıldırım çok memnunum Evet sezeryan normal farketmiyor 2500 dediler doğum için