Nur626 Başıma gelenler pişmiş kellenin başına gelmezdi herhalde. Cinsiyet öğrenmek için gitmiştik 16. Haftada hem gelişim geriliği vardı hemde beyni açıkta dediler inanamadım il il gezdik birsuru doktora gittik en son da prof bir doktorla görüştüm maalesef dedi aldirman gerekiyor aldirmazsan hem seni zehirleyecek hem de doğsa bile yaşamaz dediler ve erken doğum riski de vardi. En çokta ne zoruma gitti biliyor musunuz 😣 doğar doğmaz pencerenin kenarına koyuyorlarmis ölmesini bekliyorlarmis nasıl zoruma gitti bu sözler😞😞 ben de dedimki nolursa olsun istemiyorum doğurmak istiyorum fakat annem dahil herkes senin sağlığın daha önemli dedi o akılla nasıl oldu bilmiyorum aynı gün hastaneye yatisim yapildi suni sancı verildi ve doğurdum oğlumu 😔 gerçekten hiç sağlıkli bir bebek değildi vücudu, herşeyi çok iyi gelişmişti fakat beyni disardaydi ve ben internete hep bakıyordum gozleri de kurbağa gibiydi ya 😞 amacım asla sizi kırmak üzmek değil fakat ben yaşadıklarımı anlatıyorum. O bebek 8 9 aylık olunca nasıl sabrediceksiniz 😣 ben 17. Haftada bile oğlumu öyle görünce perişan oldum 😣 Allah yardımcınız olsun ya zor bir süreç sizi bekliyor 😢