Normal Doğum dikişi ve sezaryen arasında tabi ki fark çok bende günlük ped dolucak kadar kan geldi bende korktum hemen gittim 39.5 tim açılma vs yoktu yatırdılar o gece sabah 6 de serum takıldı sonra kasılmalar oldu saat 8 de tekrar verdiler o baya zorladı ama 10:54 te kızım gelmişti ilk cahillikten çok korktum bilmiyorsun ne olacak ama sonu çok güzel hiç doğum yapmamış gibi çıktım bence korkutmayın birbirinizi öyle ol böyle ol diye Allah güç vermese millet 10 çocuk yapar mı bebek zaten nasıl isterse o şekil gelir sağlıkla gelsinler 💐