Camilaaa 1 saat 20 dk sürecek sanırım evet kalkışta su alayım yanıma az az içerim sonra inistede öyle edeyim benim inişte midem bulanıyor inşallah yine bulanmaz bide basım dolanıyordu şimdi hamileyim daha kötü olursa bayilirim diye korkuyorum yanımda bide 3 yaşında oğlum olacak