Lavinyaaaa Haftamdayım göbeğim artık dışarıdan net göründüğü için beni gören çoğu kişi “ayy kıızz senin göbeğin çok aşağıda sen erken doğum yaparsın” yok işte “doğumun çok zor olur çok sıkıntılı olur” gibi söylemlere maruz kalıp duruyorum 😒😒 ciddi anlamda sinirlerim alt üst olmuş durumda.. insan içine çıkasım gelmiyor sırf şu boş konuşmaları yüzünden 😒 Birde hamilelik psikolojisi var tabi oda cabası… İnsan düşünmeden edemiyor acaba doğru mu, acaba erken doğum mu olacak, acaba zor mu geçecek diye diye doğum korkum başlayacak diye ödüm kopuyor 😒