Pelinbyrktrlr 27 haftalık gebeyim bu haftaya kadar her şey gayet normaldi ama son günlerde özellikle akşamları çok acıkıyorum ya… Ne olacak böyle bilmiyorum var mı aynı durumda olanlar?
nvn-mutlu Pelinbyrktrlr bizde 10+3 olduk bana da iş çıkışı vuruyor bir açlık 🤦🏼♀️ kendimi eve zor atıyorum
Yeppudaa Pelinbyrktrlr bende öyleyim .hemen ayran aşı yaptım canım her istediğinde yiyorum 😭😭 inşallah kilo olmaz daha fazla.
MinikKalbimmmm Pelinbyrktrlr bende 27+3 ve bi kaç haftadır oburix modundayım😂 2-3 saatte bir bi şeyler atıştırmazsam sanki midem kazınıyo. Bende meyve, meyveli yoğurt, ayran falan tüketmeye çalışıyorum ara öğünlerde🙈
Pelinbyrktrlr MinikKalbimmmm Evet meyve, kefir, kuruyemiş yiyorum genelde ama bazen de yani onlar kesmiyor 😬
MinikKalbimmmm Pelinbyrktrlr yalan yok bazen benide kesmiyo😂😂 canım ne çekerse yiyorum ben kilo olayını pek takmıyorum 😁