Bende gebelik öncesi 2kutu folbiol kullandım. Göbek kısmımda kurumalar dökülmeler başladı göbegimde kahverengimsi çizgi belirdi ama hamile değildim tabi. Hamile kaldıktan sonra folık asitimi değiştirdim. kuzenim ilaç mübessiliydi onun tavsiyesiyle içeriği çok iyi falan dedi. Folık asit özel bir takviye zaten. Assos ilaç folik1 tavsiye ederim👍 12hafta kullanılıyor zaten son ayımdada folik iyot kullandım bebegin beyin gelisimi icin ondada hem folık + iyot var. İsteyenler alabilir arkadaslar🤗