drn05 izmirdeyim ben de doktoruma sordum temmuzda doğum olucak inşallah covid olursam nasıl olucak diye. Hiç bir özel hastane kabul etmiyor sadece ege üniversitesi kabul ediyo dedi. 1 defa başıma geldi çok zor geçti doğum dedi 🙄 kapıdan dışarı çıkamıyorum korkudan kiloda aldım napıcam bilmiyorum