Biz akdenizliyiz ılıman iklim insanıyız atalarımızdan ninelerimizden duyduğumuz şey su çocuğu serpiltir dirileştirir.ben kızımda hastaneden çıkar çıkmaz eve geldikten sonra yıkadık doğduğu günden beri yazın hergün kışın iki güne bir yıkıyorum mutlaka.nisan ayında doğdu zaten kasıma kadar aralıksız hergün yıkadık göbeği 8.gün düşmüştü zaten hiç sorun yaşamadık şükür.boylu poslu dalyan gibi insanlara boşuna demiyorlar sulak yerdemi yetiştin diye ☺️☺️ Sıcak memlekette çocuk pişer resmen yıkamadan olmaz diye düşünüyorum ben ama herkesin fikri kendisine doğru tabikii🥰