Dilan33 _dilekl 37+ 3 oldum karnimin iyice buyumesinden denge sorunu mu yasiyorum yoksa sakar mi oldum anlamadim. Surekli düsuyorum oraya buraya carpiyorum. Yani dusmeler cok sert olmasa da carpmalar biraz sert oluyor. Bende korkmustum ilk zamanlarda ama doktor kese icinde ve sıvı darbelerden koruyor demisti.
Cigdemss Yani biri git der, biri gitme der bişey olur., kendiniz karar verin çünkü kimse risk almaz yani. Morluk şişlik, bebek hareketlerinde bir değişiklik var mı kendinizi takip edin isterseniz
Gozde94 Hareketlerini kontrol et uzan biraz birşey olmaz kolay kolay benim göbeğim iyice çıktı vurup durutprum yanlışıkla hatta geçen düştüm çok şükür birsey yok