Meltem_ kıyaslayarak mı karar vereceksiniz ki, anne karnında gelişim herkeste her hafta aynı olmaz, genetiği var, cinsiyete göre değişir. Dr normal dediyse normaldir. Hem kilolu bebek sağlıklı demek değildir. Bebek artık 32 den sonra yağ hücrelerini üretiyor. Birde cihazlar yaklaşık ölçüm yapıyor. Sağlıklı ve her şey iyiyse iyidir👍