Kevserakgl doktorunuza güvenin kendiniz de inisiyatif kullanın.. bir konuda ısrarcı olmadan önce iyi düşünün.. ben de doktorum da en baştan beri normal doğum düşündük hatta ben ilk heves diye ısrarcı oldum.. giderek bebek büyüdü.. son ana kadar yapılan bütün çatı muayenelerinde sıfır açıklık, hem benim hissetiğim hem de Nst’de sıfır sancı, bebek de bir türlü kanala inmiyordu.. her türlü masaj, spor,merdiven hiç biri doğumu başlatmadı.. doktorum artık 41+4te yatış yapmamı,istersem suni almamı istedi.. son gün kontrole gittiğimde bebeğin çok irilestigini ve olabilecek bütün ihtimalleri saydı.istersen başka doktor arkadaşlarla da görüş dedi..farklı hastanedeki doktorlar da bebegin kilosunu ayni ölçtü ve sezaryen tavsiye etti.ailemin eşimin de ortak kararımızla sezaryen oldum.. Doktor kesiyi yaptı ve tam bebeği çıkarırken “canım iyi ki seni dinleyip daha da beklememişim, bebek kakasını yapıyor,suyu kirlenmiş” dedi.. hepimizin hakkında hayırlısı olsun..🍋