nazenin3233 kayıt yapıyorlarsa git canım çok dolu oluyor kayıt için sabahın köründe sıraya geçmek gerekiyor benim öyle bir şansım yok maalesef uzak olduğu için sen bi dene istersen olmadı acile gidersin benim haftam dolmamış olsa acile gitmem ama aklım bebekte durumunu çok merak ediyorum o yüzden gideceğim