sumeyye_81 Kızlar gebelikte kalp atışı duran anneler herhangi bi belirtiniz olmuşmuydu burda yorumlarda gordum 10 haftalik bazen 20 haftalikken bebeginin kalp atışı duran anneler var kendinizmi anladınız yoksa kontrole gittinizdemi öğrenmiş oldunuz
Sermec27 sumeyye_81 canım ben ilkini 7 haftalıkken kaybettim acıkcası hiç belirtim olmadı 10 haftafa gittiğimde öğrendim oğlumu da 15 ay önce doguma yakın kaybettim oğlumda tek belirti 3 saat boyunca hareket etmedi o sekılde anladım canım kötüyü düşünme rabbim evlatlarımızı kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah nasibi olan her türlü dünyaya gelirli dua et Allaha sıgın 🤲
Nry0682 sumeyye_81 ben 8 haftalık kaybettim ileriki haftada belirti nolur bilmiyorum.Benim asırı yorgunlugum mide bulantım vardı hamilelikten ötürü birden bire bu belirtilerim kesildi kontroldede kalbinin durdugunu ögrendim.
Nymphadoraa sumeyye_81 12 haftalıkken kalp atışı durmuştu hiçbir belirtim olmadı. Rutin kontrole gidince öğrendim durduğunu
sumeyye_81 Sermec27 benim tam 6 tane kalp atisi duran gebeliklerim oldu 7 haftalik bazen 8 simdi ilac kullaniyorum 10+1 haftalik olduk azcik sancim olsa hemen kalp atışımı durdu diyorum okadar zorki varya resmen piskoljm bozuldu 😞
Sermec27 sumeyye_81 seni cok iyi anlıyorum canım ben su an 33+3 oldum az hareket etmese kalbim sıkışıyor rabbim tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bizleri 🤲
sumeyye_81 Nry0682 benimde dunle bugun mide bulantilarm yok oldu yarin hastaneye gidicem yoksa rahat edemem 😞
Sermec27 Adaa8905 evet araştırıldu genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan yapıldı hepsi temiz cıktı ilk bebeğimde kese yanında kanama alanı vardı zaten düşük riski vardı ama oğlumda bir sıkıntımız yoktu takdiri ilahi böyleymiş rabbim bu evladıma ömür versin inşallah 🤲
Adaa8905 Sermec27 Amin kuzum inşallah benim de ilk düşük oldu kan pihtilasmam çıktı oskapar kullanıyorum
sumeyye_81 Nymphadoraa insaAllah daha birsey olmaz varya düşün düşün oyle strest yapiyorum ki gece gündüz aklimda
sumeyye_81 Nymphadoraa var canim hemde 6 tane suan hem sancim var hemde belim agriyor acaba acilemi gitsem oburgune randevu aldim
sumeyye_81 Nymphadoraa belim cok agriyo ama kanamam falan yok randevu aldim carsambaya acaba yarin gitsem doktorum alirmi ozele gidiyorum belki araya sıkıştırır