Selam herkese
Bende covit pozitif gebelerdenim
Yarın son günüm ilk beş gün herşey güzeldi sonrasında burun tıkanıklığı halsizlik öksürük geldi toparlamaya çalışıyorum benim virüs sonradan etki etti heralde :)
Devlet hastanesinde test yaptırdım genel durumum iyi olduğu için kan sulanrıdıcı ve parol verildi bu akşam tekrar kan testi için gideceğim.
Kadın doğumcum özel hastanede bayrama da denk geldiği için arayamadım kendisini cep numarasını da vermemişti bende sosyal medya hesabından yazdım genel uyarılarını yaptı
Bu hafta içi gideceğim kontrole son bi aydır kilo almıyorum üzerine covitte gelince endişelendim
Açıkcası kadın doğumcumdan daha fazla ilgi beklerdim
Sizin doktorunuzla iletişiminiz nasıl bu süreçleri yaşayan varsa bilgi verirse sevinirim :)
Hep işinde iyi olsun bana sarılmasına gerek yok diye içimden geçirirdim fakat böyle bi zamanda insan gerçekten ihtiyaç duyuyormuş.
Doğum yaklaşınca nasıl olacak ilgilenecek mi tarzı düşüncelerim güven duygusu sorgulamalarım beliriyor aklımda
Çünkü her mutlu doğum yapan ya ebesinden ya da dr sinden aşırı memnun ve güvende hissettiği için olduğunu gözlemliyorum.
Siz ne dersiniz bu konu için?