Kuzularım 22 haftalığım ama bugün sürekli çişe çıkıyorum her dakıka başı desem yeridir dktr suyun fazla demişti gün içindende sıvı çok tüketiyorum ama sürekli tuvalete gitme hissi var bide düşük riskim var progestan kullanıyorum korkuyorum bu aylarda ortalama ne kadar olmalı tuvalete çıkma