anneadayi-34 Kızlar ben bu ayın 10 nda doğum iznine ayrıldım 1 nden 10 a kadar olan maaşımı alabiliyormuyum işverenim tarafından? 10ndan sonra zatn raporluyum ödemek zorunda değil.
Minnosunannesiii anneadayi-34 alman lazım çünkü çalışmışsın 10nından sonra devlet tarafın ndan ödenir
Suleasyaa Devlette iseniz ücretsiz izin almadığınız sürece maaş alıyorsunuz zaten. Sizin ki kamu mu ?